شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

کشف کالای قاچاق در کاشان

کشف کالای قاچاق در کاشان

 فرمانده نیروی انتظامی کاشان از کشف 2 هزار و 460 جفت کفش خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف کالای قاچاق در کاشان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی کاشان از کشف 2 هزار و 460 جفت کفش خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف کالای قاچاق در کاشان

سرهنگ پاسدار منوچهر صفایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و کنترل خودروهای عبوری در محور کاشان به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک شده و طی بازرسی موفق به کشف 2 هزار و 460 جفت کفش خارجی قاچاق شد.
وی افزود: در این خصوص دو نفر به نام‌های علی- ن، 23 ساله و مصطفی - م، 24 ساله دستگیر و با پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.
فرمانده نیروی انتظامی کاشان همچنین از دستگیری سارقان سیم برق حین سرقت، خبر داد و خاطرنشان کرد: این سارقان تاکنون طی تحقیقات اولیه به سرقت سه فقره سیم برق اعتراف کردند.
به گفته وی این سارقان که با تلاش مأموران کلانتری 16 شهر مشکات از توابع این شهرستان دستگیر شدند دو نفر به نام‌های ر - س، 32 ساله، م - ت، 24 ساله و ف - ص 41 ساله هستند.
صفایی همچنین از دستگیری دو فروشنده مواد مخدر صنعتی و سنتی توسط مأموران یگان امداد و پلیس مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
صفایی افزود: مأموران یگان امداد شهرستان کاشان طی گشتزنی در سطح شهر به یک کامیون به رانندگی فردی به نام نادر - ب 34 ساله مشکوک شدند و پس از بازرسی و کشف بیش از 400 گرم تریاک آماده عرضه از این خودرو متهم را دستگیر کردند و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.
وی تصریح کرد: فروشنده دیگر مواد مخدر نیز به نام مهدی - ن 41 ساله به همراه همدستش مرتضی - ق 41 ساله در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و اخبار واصله مردمی توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان دستگیر شدند.
به گفته وی پس از اطلاع‌رسانی مردمی مبنی بر تهیه و فروش مواد مخدر توسط فرد نامبرده مراتب برای پیگیری در دستور کار قرار گرفت و از طریق هماهنگی با مقام قضایی مأموران به منزل مسکونی نامبرده اعزام شدند.
صفایی یادآو رشد: پس از بازرسی این مأموران مقدار 801 گرم شیشه، سه گرم حشیش و وسایل توزیع مواد مخدر از این منزل مسکونی کشف و ضبط شد و نامبردگان همراه با پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد