شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

آخرین خبرها از باشگاه پرسپولیس در چند خط

مرجع خبری پرسپولیس : آخرین خبرها از باشگاه پرسپولیس را در چند خط مرور می کنید تا در جریان آخرین وضعیت اتفاقات در این باشگاه قرار بگیرید:

مهدی شماره 19 را انتخاب می‌کند

مرجع خبری پرسپولیس : آخرین خبرها از باشگاه پرسپولیس را در چند خط مرور می کنید تا در جریان آخرین وضعیت اتفاقات در این باشگاه قرار بگیرید:

مهدی شماره 19 را انتخاب می‌کند
از وقتی بحث حضور مهدوی‌کیا در پرسپولیس مطرح شد گمانه‌زنی درباره شماره پیراهن وی قوت گرفت اما کیا گفت چون از وسط فصل به تیم پیوسته شماره کسی را نمی‌خواهد و از بین شماره‌های خالی یکی را انتخاب می‌کند.

 

دیروز و در حاشیه اولین تمرین کیا، مسوولان باشگاه اعلام کردند می‌خواهند شماره 17 را از کاظمیان گرفته و به او بدهند اما خود مهدی در مصاحبه‌اش گفت از بین شماره‌های 3، 19 و 5 که متعلق به کسی نیست یکی را انتخاب می‌کند. مهدی دیروز با لباس شماره 3 تمرین کرد اما به احتمال فراوان شماره 19 را انتخاب می‌کند که در دهه 50 و 60 متعلق به محمد مایلی‌کهن بود.


هواداران: دیگر تیم‌مان کهکشانی شد

ادیروز حدود 50 هوادار از پشت درهای بسته تمرین را تماشا کردند اما خوشحالی آنها بابت حضور کیا آنقدر زیاد بود که هیچکدامشان ناراحت نبودند. این عده از هواداران مقابل دوربین‌های تلویزیونی خوشحالی‌شان را از اتفاقات اخیر، از جمله جذب دنیزلی و کیا ابراز می‌کردند و می‌گفتند: «دیگر تیم‌مان کهکشانی شده». آنها بابت مصدومیت آندو تیموریان هم خوشحال بودند و از اقدامات اخیر رویانیان تمجید می‌کردند.


خداحافظی هواداران با حقیقی


حول و حوش ساعت 12 بود که علیرضا حقیقی از ورزشگاه درفشی‌فر خارج شد. حقیقی مصدوم که دیروز دقایقی نظاره‌گر بازی تدارکاتی تیمش بود، با اتومبیل خود از ورزشگاه بیرون رفت اما هواداران که انگار آخرین بار بود او را می‌دیدند خداحافظی نسبتا سردی با گلر شماره یک تیم‌شان داشتند البته بعضی از آنها همچنان از حقیقی دلخور بودند و از بابت این جدایی ناراحت نبودند.


بادامکی بازی کرد، قدمی دوباره مصدوم شد


حسین بادامکی باز هم ریسک کرد و با مچ مصدوم برای پرسپولیس به میدان رفت. بادامکی بعد از تمرین‌های اختصاصی در 10 دقیقه پایانی به میدان رفت و خوشبختانه بدون مشکل بازی کرد. در عوض سعید قدمی بازیکن جدید پرسپولیس که به نظر می‌رسید تازه بهبود یافته بعد از حضور در این بازی تدارکاتی دوباره مصدوم شد.

پروین نمی‌خواست خیس شود!


حول و حوش ساعت 10:20 علی پروین به ورزشگاه درفشی‌فر رسید و مستقیم رفت داخل کانکس خبرنگاران که اتفاقا دیروز گرم بود. رضا ریاضتی مسوول رسانه‌ای تیم از پروین خواست کنار زمین بیاید اما پروین گفت می‌خواهد کنار خبرنگاران باشد و از آنها کار خبرنگاری یاد بگیرد البته این حرف پروین خبرنگاران را چندان ذوق زده نکرد چرا که آنها می‌دانستند مدیر تیم برای اینکه زیر باران خیس نشود به جایگاه آنها پناه آورده است.


حضور 45 دقیقه‌ای اصحاب رسانه در تمرین

دیروز و به خاطر حضور انبوه عکاسان، خبرنگاران، تصویربرداران و گزارشگران جهت پوشش حضور مهدوی‌کیا در تمرین، مسوولان پرسپولیس 45 دقیقه به اصحاب رسانه اجاره ورود به درفشی‌فر دادند. بازی تدارکاتی پرسپولیس ساعت 10:45 شروع شد و دنیزلی یک ربع بعد از شروع بازی خواست کلیه خبرنگاران و عکاسان بیرون بروند البته 50 هواداری که آمده بودند از ابتدا تا انتهای تمرین بیرون ورزشگاه ماندند.

 

 

درخواست 300 میلیونی شهرداری یاسوج برای صدور رضایتنامه!

بعد از درخشش حسین هوشیار مقابل استقلال مسوولان باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به باشگاه شهرداری یاسوج خواستار جذب دروازه‌بان این تیم شدند. حسین هوشیار، دروازه‌بان 28 ساله و مشهدی شهرداری یاسوج در این باره می‌گوید: «تکلیفم امروز مشخص می‌شود. مسوولان شهرداری مخالفتی با جدایی من ندارند اما مترصد این هستند تا یک دروازه‌بان جدید جذب کنند تا جانشین من ‌شود.

مسوولان شهرداری می‌گویند تو را از دست بدهیم ضربه می‌خوریم و به همین خاطر اول می‌خواهند یک دروازه‌بان جذب کنند و بعد رضایتنامه‌ام را بدهند.» گفته می‌شود مسوولان شهرداری یاسوج برای صدور رضایتنامه هوشیار مبلغی حدود 300 میلیون درخواست کرده‌اند که البته هنوز با موافقت پرسپولیس روبرو نشده است.

قباد نگین تاجی مدیرعامل شهرداری یاسوج که مدعی شده اگر به هوشیار بها بدهند از رحمتی بهتر می‌شود در مصاحبه‌ای گفته: «ما پیشنهادی دریافت کردیم اما هنوز راضی نیستیم این گلر خوب را از دست دهیم. باید با هیات مدیره و مربیان صحبت کنیم تا ببینیم چه می‌شود. اول اینکه ما هم در مضیقه هستیم و باید پاسخگوی انتظارات مردم باشیم و دوم اینکه باید دید آیا پرسپولیس شرایط مالی ما را برآورده می‌کند یا نه. وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است پیشنهاد معاوضه با حقیقی را به پرسپولیس بدهید؟ گفت: حقیقی که روی پر قو بزرگ شده و به یاسوج نمی‌آید. ما بازیکنی برای معاوضه پیشنهاد نمی‌کنیم ولی طبیعی است که باید شرایط مالی ما برآورده شود.

 

اخبار چند خطی

* پرسپولیسی‌ها ساعت 9 صبح چهارشنبه با اتوبوس راهی انزلی شده و در هتل سپیدکنار اسکان می‌یابند. به درخواست دنیزلی قرار است پرسپولیس یک جلسه تمرین در انزلی انجام دهد.

*قرار است رحمان احمدی بعد از بازی استقلال- سپاهان برای دریافت طلبش از پرسپولیس به باشگاه مراجعه کند.

* گفته می‌شود از مبلغ طلب سپهر حیدری از پرسپولیس که 40 درصد قرارداد فصل قبلش بوده، این بازیکن 10 درصد را بخشیده اما باشگاه قصد دارد تا پایان ماه جاری 30 درصد دیگر را پرداخت کند.

*  گمالوویچ تا پایان هفته جاری مبلغ مالیات قرارداد خود که 15 میلیون تومان است را پرداخت خواهد کرد.

* ساعت 14:30 امروز و در سالن ورزشگاه درفشی‌فر هدایای برندگان خوش‌شانس پرسپولیس به آنها اعطا می‌شود. این 12 هوادار که نامشان در قرعه‌کشی هفته گذشته و در کنفرانس خبری دنیزلی توسط سرمربی جدید پرسپولیس مشخص شده بود هدایایی مثل اتومبیل و هزینه سفر به عتبات عالیات را دریافت می‌کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مونا دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 15:52 http://loveflash.blogsky.com

سلام.موافق تبادل لینک هستی؟ممنون از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد