شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

شکوری: امشب تکلیف حضورم در پرسپولیس قطعی می‌شود

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: امشب تکلیف حضورم در پرسپولیس قطعی می‌شود.

 


مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: امشب تکلیف حضورم در پرسپولیس قطعی می‌شود.

 

هادی شکوری در مورد وضعیت حضورش در پرسپولیس گفت: با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده‌ام و قرار است امشب رویانیان با مسئولان باشگاه شاهین به توافق برسد و تکلیف حضورم در پرسپولیس امشب قطعی می‌شود.

 

سه روز است در تمرینات شاهین بوشهر شرکت نمی‌کنم و در تهران هستم تا وضعیتم با پرسپولیس نهایی شود.



وی ادامه داد: از باشگاه‌های زیادی پیشنهاد داشتم اما استقلال درخواست کتبی برای حضورم در این تیم ارسال نکرده بود.


شکوری با درخواست از مسئولان باشگاه شاهین بوشهر گفت: درست است که فوتبال حرفه‌ای است اما انتظار دارم مسئولان باشگاه شاهین بوشهر مساعدت لازم را با من داشته باشند. به دلیل مشکلاتی که دارم نمی‌توانم به بوشهر برگردم و از مردم بوشهر هم عذرخواهی می‌کنم.



وی افزود: با دنیزلی کار کردم. او مربی با دانشی است و کارش را بلد است و پرسپولیس پتانسیل خوبی دارد و می‌تواند موفق شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد